Friday, September 14, 2007

yazılabilenemiyebiliniyor

Allah razı olsun ki serde biraz şizofronlik var da iki kelam ederken beynimin hazır olda olduğunu hissediyorum.

Bir de ne derlerse desinler bence dalgın, hayalperest ve unutkan bir insan olmanın bana çok fazla getirdikleri olduğuna inanıyorum. Aslında ilk olarak götürdüklerinden başlamak isterim. Kız arkadaşım, canım gülüm keten helvam bana tamir edile diye notebook unu teslim eylemişti. Gel gör ki aynı gün içerisinde eli klavye tutan bu şahıs kendi notebook unu bir yere götürecekken evde unutmuş aynı zamanda biricği Ayşe nin de notebook unu kapının önünde unutmuştur.

Akıl sahibi tüm dünya ehli gelmiş kapıma siyah celenk bırakmış a dostlar. Akil adamlar gelip suratıma tükürmüş ve bed dua döngüsüne girmişlerdir.
n=1
while n>0
adam.oku(bela)
loop

Ortaya cava, c , vicul beyzik karışık bir kod çıktı ama ben de anlatamadım adamlara. yahu akil adamsınız ama kod yazmayı bilmiyorsunuz dedim fakat Musa nın yedi belası beni bulduğunda ,ki en çok çekirgelerden rahatsız oldum. Anladım ki yukarıdaki compiler her şeyi derliyormuş. e dedim kuluna da az bir tutam akıl ya rab?

En son baktığımda isteğiniz dikkate alınmıştır diyordu. isyan edemiyorum.

---ciddilik periyodu başlasın-----

Bu dalgınlık konusu artık canıma tak etti. Profesyonel bir yardım alacağım. Fakat daha önce dediğim gibi bu halden sürekli kafamın içinde kaçabileceğim bir dünya olmasından memnunum. Bu dalgınlıklar gidince bir şeylerden feda edeceğime inanıyorum. Tatterevali nin diğer tarafında ne var bilmiyorum
----ciddilik periyodu bitti------

İsteklerim bitmiyor ama insanım en nihayetinde. Tüm varlıklar alemde beni ve sizi cennet ten çıkma götlekler olarak biliyor mu bilmiyor mu Allaaa seversen?

Cennet ehli bir yaratık olaraktan sonsuz isteklerimin olması bence gayet normal.Değil mi e dostlar?

end of line

No comments: